Nemusí se však jednat o jediný způsob, jak se dostat k lístkům. Naopak, mnoho lidí dnes spíše ocení možnost nakupovat vstupenky modernějšími metodami, například prostřednictvím smsticket.

Stačí se zaregistrovat

Každý pořadatel čehokoliv potřebuje, aby na jeho akci přišlo co nejvíce lidí. Často se tak ovšem nestane. Problém však nemusí vězet v nedostatečné kvalitě akce, ale i v nemožnosti koupit si vstupenky jednoduše a pohodlně předem.

Proto je pro každého pořadatele maximálně výhodné zaregistrovat se na portálu smsticket.cz, kde je snadné prodávat vstupenky na akce pomocí moderních metod. Registrace není kdovíjak obtížná, právě naopak. Stačí jen vyplnit příslušný formulář a čekat, až dorazí mailem smlouva. Tu je nezbytné vyplnit a následně i podepsat. Jakmile se tak stane, nic už nebude pořadateli v předprodeji vstupenek bránit.

Tvorba akce v smsticketu je snadná

Každá akce se musí v systému nastavit zvlášť a je jedno, jestli jde o jednorázovou, nebo sezónní záležitost.

Důležité je také nastavit místo a datum konání, cenu a samozřejmě je nezbytné vyplnit i název. Také nesmí pořadatel zapomenout ani na žánr. Ne vždy je však možné najít kategorii, která by byla schopna akci dostatečně charakterizovat. V takovýchto případech je nejlepším řešením kontaktovat tým smsticket.

Cenotvorba

Nacenění vstupenek je na serveru smsticket.cz rovněž docela jednoduché, a to i přesto, že možností je zde celá řada. Každý pořadatel si může nastavit, jestli chce prodávat vstupenky v korunách či eurech, případně v obou měnách. Potěší i možnost takto nabízet nejen samotné lístky, ale třeba i upomínkové předměty, typicky například trička či dresy. Merch se společně se vstupenkami prodává stále častěji, jelikož takto lze jednoduše vydělat větší balík peněz.

Jednotlivé druhy upomínkových předmětů lze navíc roztřídit do několika kategorií. U výše zmíněných triček je typické dělení na pánské a dámské, respektive podle velikostí. Zakoupený merch na smsticket si pak mohou návštěvníci vyzvednout při vstupu na akci.

Samozřejmostí je i možnost navolit si, zdali se budou lístky prodávat pouze prostřednictvím smsticket, nebo i na místě, které určí pořadatel. Kdo bude chtít, může si navolit u vstupenek jejich postupné zdražování. Často se tímto krokem podaří zvýšit předprodeje.

Způsoby platby

Stále více lidí odmítá platit hotově v obchodech, natož pak za lístky na koncert či fotbal. I z toho důvodu se vyplatí prodávat vstupenky skrze smsticket. Ten totiž v tomto směru nabízí široké možnosti.

Platba kartou či převodem je dnes již samozřejmostí. Hlavně mladší ročníky rády platí i skrze služby typu Apple PayGoogle Pay nebo PayPal. Všechny tyto možnosti si může pořadatel na portálu smsticket pochopitelně také navolit.

Předprodej vstupenek se smsticket má pro pořadatele mnoho podstatných výhod

Smsticket poskytuje pořadatelům nejen možnost prodávat vstupenky moderními metodami, ale rovněž i velmi dobrý způsob sebepropagace.

Najít hlavně menší akce v Brně nebo okolí bývá vzhledem k velké konkurenci docela problém. Díky smsticketu, respektive veřejnému profilu na jeho stránkách, je snadné i z malé akce udělat docela velkou událost.

Kdo neví, kam v Brně zajít třeba o víkendu, prostě se mrkne na portál smsticket a vybere si akci z aktuálně vystavených veřejných profilů. Tato na první pohled drobná, avšak vysoce efektivní podpora pořadatelů, má často velký vliv na návštěvnost, a tím pádem i na ziskovost celé události.

Související

Text nevyjadřuje názor redakce