V průběhu migrace ze zavedeného kancelářského řešení na vlastní bylo v Seznamu na Email Profi převedeno přes čtyři tisíce schránek zaměstnanců i externistů, sdílených týmových schránek a servisních účtů. Postupně se sbírala a zapracovávala zpětná vazba, aby došlo k zajištění hladkého chodu všech oddělení od technických pracovníků, obchodníků a provozních týmů přes finanční a personální oddělení až po recepci. „Posledním krokem, který byl dokončen tento měsíc, byl převod účtů pro rezervaci sdílených zdrojů, kterých ve firmě využíváme na 250 a mezi které patří zasedací místnosti, firemní auta nebo parkovací místa návštěvníků. Systém je také připraven pro plánování rozvrhů sdílených stolů, případně jakéhokoliv jiného typu vybavení, který si správce organizace bude moci v administraci Emailu Profi snadno nakonfigurovat,“ vysvětluje David Finger

Veškerá firemní komunikace a plánování meetingů včetně rezervace zasedaček už tedy v Seznamu probíhá výhradně přes Email Profi. Správa pro sdílené zdroje, stejně jako další funkce, které byly vyvinuty a otestovány při migraci firemních účtů, budou v příštím roce uvolněné k používání všem uživatelům Emailu Profi. Další vylepšení budou postupně přibývat.

Související

Text nevyjadřuje názor redakce