„Pro naše klienty z řad velkých firem, jako jsou například banky nebo pojišťovny, zajišťujeme offline a online komunikaci s jejich zákazníky. Klienti nám poskytují svá data, která následně zpracujeme, vybereme pro ně nejefektivnější distribuční kanál a zajistíme doručení, ať už jde o e-maily, SMS, nebo třeba klasické dopisy,“ popisuje služby společnosti Copy General Onsite Services (CGOS) její CEO Ondřej Málek.

Aby firma mohla poskytovat své služby maximálně efektivně, potřebuje k tomu spolehlivé cloudové kancelářské aplikace a další digitální nástroje. Rozhodla se proto pro adaptaci nástrojů Microsoft 365, které přináší lepší kompatibilitu, vyšší bezpečnost a efektivnější možnosti pro vzdálenou spolupráci než její původní řešení. A aby tato transformace proběhla hladce, využila firma tzv. managed services od Vodafone Business.

Ilustrační foto
Managované služby od Vodafone Business
Vodafone Czech Republic a.s.

Kompatibilita digitálních nástrojů usnadňuje spolupráci

 

Jedním z důvodů pro změnu bylo sjednocení používaných digitálních nástrojů s těmi klientskými. „Nekompatibilita souborů mezi systémy byla častým zdrojem komplikací. Naši klienti využívají převážně Microsoft 365, a když jsme s nimi sdíleli různé soubory, docházelo k rozpadům formátování, špatnému zobrazování výstupů a ke ztrátě dat,“ vysvětluje Málek.

Microsoft 365 vedle propojeného ekosystému digitálních nástrojů nabízí firmám i další výhody, jako například široké možnosti škálování, práci se soubory v cloudovém prostředí (s důrazem na vysoké zabezpečení) či AI asistenta Microsoft 365 Copilot, který vytváří automatické souhrny schůzek, pomáhá při práci s dokumenty, generuje textový obsah nebo analyzuje data.

Vodafone jako technologický partner

 

Díky pozitivní předchozí zkušenosti, výhodné cenové nabídce a flexibilním managovaným službám na míru se společnost CGOS rozhodla spojit své síly s Vodafone Business. „Vodafone nám významně pomohl ve fázi rozhodování a příprav. Poskytl poradenské služby při výběru nejvhodnější a zároveň nejvýhodnější licence a pomohl nastavit správnou licenční politiku,“ popisuje spolupráci Ondřej Málek.

Vedle zmíněného poradenství se Vodafone podílel i na implementaci nástroje Microsoft Intune pro správu firemních zařízení, který usnadňuje automatizaci nastavení nových zařízení i posiluje ochranu dat.

Ilustrační foto
Nástroj pro správu uživatelských bodů Microsoft Intune
Vodafone Czech Republic a.s.

Digitální transformace jako komplexní projekt

 

Služby Vodafone Business, které CGOS využívá, však úspěšným nasazením Microsoft 365 neskončily. Samozřejmostí je i následná podpora při potížích nebo potřebě dalšího škálování. Řešení Microsoft 365 doplňují také cloudové služby Vodafonu, díky kterým nemusí CGOS provozovat vlastní fyzická úložiště a ukládá svá data do externích datacenter s geoclusteringem pro automatické přesměrování provozu v případě selhání.

CGOS je důkazem, že správné technologie a strategická rozhodnutí mohou výrazně zvýšit efektivitu a posunout firmu vpřed. Pokud i vaše společnost zvažuje implementaci digitálních nástrojů Microsoft 365, zjednodušení procesů pomocí AI nebo hledá flexibilní cloudové řešení, je tu pro vás Vodafone Business.

Související

Text nevyjadřuje názor redakce