„Pro naše klienty z řad velkých firem, jako jsou například banky nebo pojišťovny, zajišťujeme offline a online komunikaci s jejich zákazníky. Klienti nám poskytují svá data, která následně zpracujeme, vybereme pro ně nejefektivnější distribuční kanál a zajistíme doručení, ať už jde o e-maily, SMS, nebo třeba klasické dopisy,“ popisuje služby společnosti Copy General Onsite Services (CGOS) její CEO Ondřej Málek.
Aby firma mohla poskytovat své služby maximálně efektivně, potřebuje k tomu spolehlivé cloudové kancelářské aplikace a další digitální nástroje. Rozhodla se proto pro adaptaci nástrojů Microsoft 365, které přináší lepší kompatibilitu, vyšší bezpečnost a efektivnější možnosti pro vzdálenou spolupráci než její původní řešení. A aby tato transformace proběhla hladce, využila firma tzv. managed services od Vodafone Business.

Kompatibilita digitálních nástrojů usnadňuje spolupráci
Jedním z důvodů pro změnu bylo sjednocení používaných digitálních nástrojů s těmi klientskými. „Nekompatibilita souborů mezi systémy byla častým zdrojem komplikací. Naši klienti využívají převážně Microsoft 365, a když jsme s nimi sdíleli různé soubory, docházelo k rozpadům formátování, špatnému zobrazování výstupů a ke ztrátě dat,“ vysvětluje Málek.
Microsoft 365 vedle propojeného ekosystému digitálních nástrojů nabízí firmám i další výhody, jako například široké možnosti škálování, práci se soubory v cloudovém prostředí (s důrazem na vysoké zabezpečení) či AI asistenta Microsoft 365 Copilot, který vytváří automatické souhrny schůzek, pomáhá při práci s dokumenty, generuje textový obsah nebo analyzuje data.
Vodafone jako technologický partner
Díky pozitivní předchozí zkušenosti, výhodné cenové nabídce a flexibilním managovaným službám na míru se společnost CGOS rozhodla spojit své síly s Vodafone Business. „Vodafone nám významně pomohl ve fázi rozhodování a příprav. Poskytl poradenské služby při výběru nejvhodnější a zároveň nejvýhodnější licence a pomohl nastavit správnou licenční politiku,“ popisuje spolupráci Ondřej Málek.
Vedle zmíněného poradenství se Vodafone podílel i na implementaci nástroje Microsoft Intune pro správu firemních zařízení, který usnadňuje automatizaci nastavení nových zařízení i posiluje ochranu dat.

Digitální transformace jako komplexní projekt
Služby Vodafone Business, které CGOS využívá, však úspěšným nasazením Microsoft 365 neskončily. Samozřejmostí je i následná podpora při potížích nebo potřebě dalšího škálování. Řešení Microsoft 365 doplňují také cloudové služby Vodafonu, díky kterým nemusí CGOS provozovat vlastní fyzická úložiště a ukládá svá data do externích datacenter s geoclusteringem pro automatické přesměrování provozu v případě selhání.
CGOS je důkazem, že správné technologie a strategická rozhodnutí mohou výrazně zvýšit efektivitu a posunout firmu vpřed. Pokud i vaše společnost zvažuje implementaci digitálních nástrojů Microsoft 365, zjednodušení procesů pomocí AI nebo hledá flexibilní cloudové řešení, je tu pro vás Vodafone Business.
Text nevyjadřuje názor redakce